Din egen bild.

Jag gör en personlig layout (bild) efter dina önskemål genom digital bildbehandling se nedan och på sidan för pris.

onsdag, september 20, 2006

En annons - och hjärtat började
slå fortare.

Har pratat länge om att införskaffa
en gammal husvagn att ha bakom
"gambilarna". Mest för att vi åkte
till Classic Car Week i Rättvik,
bodde i tält och jag höll formligen
på att frysa häckan av mig under
natten. Slog näven i bordet och sa att det blir
inget mer tältande. Det är nu inte bara att köpa en vagn utan den ska passa
in i vagnsparken och inte vara någon "rätt vanlig" SMV utan något
speciellt.

Det blev en Constructam Comet. Åkte 90 mil enkel väg för att hämta den.
Går som en gud bakom bruksbilen och den gick att sova i - jag frös i alla
fall inte häcken av mig!!!!!!!!!




1 kommentar:

Lena ME Olofsson sa...

Tänkte kolla den "på plats" tillhelgen